Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie

Wiedza i Praktyka
Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
59,36 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing). Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę. Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
    Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
    ISBN: 9788326913631
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 164
    Format: 16.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.27 kg

    Recenzje