Działalność marketingowa gmin
Zarys ujęć marketingu terytorialnego

Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
Działalność marketingowa gmin
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
16,00 PLN
Nasza cena
13,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce

Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2000
  • Format: 16.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Działalność marketingowa gmin
    Podtytuł: Zarys ujęć marketingu terytorialnego
    Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
    ISBN: 9788391139240
    Języki: polski
    Rok wydania: 2000
    Ilość stron: 140
    Format: 16.0x22.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.22 kg

    Recenzje