Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2
UMCS
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
49,44 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Struktura publikacji "Współczesne media - kryzys w mediach" uwzględnia zarówno specyfikę zawartego w tytule zagadnienia, jak i to, że stało się ono przedmiotem analiz przeprowadzanych przez badaczy różnych dyscyplin naukowych - m.in. politologów, prawników i językoznawców, która to "wielogłosowość" pozwala na zobaczenie zjawiska z różnych perspektyw badawczych. Media są - z jednej strony - podmiotem odpowiedzialnym za kształtowanie obrazu kryzysu w ogóle oraz obrazu poszczególnych jego przejawów. Z drugiej zaś, są przedmiotem oddziaływania czynników, które kryzys wywołują. Dzięki tej monografii Czytelnik otrzyma argumenty potwierdzające tezę, że media są rodzajem kodu komunikacyjnego, za pomocą którego tworzony jest obraz kryzysu oraz obraz sytuacji uznawanych za kryzysowe. A także odnajdzie odpowiedź na pytania dotyczące diagnozowanego współcześnie kryzysu funkcjonowania mediów.
Szczegóły
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841389
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 262
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.99 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Skąd się biorą kryzysy
Fijorr Publishing
Zwierzęce instynkty
Studio Emka
Ekonomia kryzysu
Wolters Kluwer
Powrót recesji Kryzys roku 2008
Wolters Kluwer
Zakończcie ten kryzys!
Onepress
10 mitów kryzysu
Wydawnictwo Krytyki Politycznej