Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2

UMCS
Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
49,44 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Struktura publikacji "Współczesne media - kryzys w mediach" uwzględnia zarówno specyfikę zawartego w tytule zagadnienia, jak i to, że stało się ono przedmiotem analiz przeprowadzanych przez badaczy różnych dyscyplin naukowych - m.in. politologów, prawników i językoznawców, która to "wielogłosowość" pozwala na zobaczenie zjawiska z różnych perspektyw badawczych. Media są - z jednej strony - podmiotem odpowiedzialnym za kształtowanie obrazu kryzysu w ogóle oraz obrazu poszczególnych jego przejawów. Z drugiej zaś, są przedmiotem oddziaływania czynników, które kryzys wywołują. Dzięki tej monografii Czytelnik otrzyma argumenty potwierdzające tezę, że media są rodzajem kodu komunikacyjnego, za pomocą którego tworzony jest obraz kryzysu oraz obraz sytuacji uznawanych za kryzysowe. A także odnajdzie odpowiedź na pytania dotyczące diagnozowanego współcześnie kryzysu funkcjonowania mediów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788377841389
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 262
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.99 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: