Uczenie się jako konstruowanie wiedzy
Świadomość, qualia i technologie informacyjne

UAM
Uczenie się jako konstruowanie wiedzy
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,40 PLN
Nasza cena
44,40 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W książce przedstawiono procesy uczenia się jako drogę tworzenia osobistych konstruktów poznawczych podmiotu, odwołując się do najnowszych ustaleń i teorii z filozofii umysłu, psychologii poznawczej i szerzej kognitywistyki. Zaprezentowano autorską teorię qualiów w edukacji, model sfer refleksji oraz koncepcję strategii uczenia się poprzez konstruowanie zewnętrznych reprezentacji struktur wiedzy (ZRSW). W pięciu rozdziałach przedstawiono kolejno: cywilizacyjno-technologiczny kontekst konieczności zmiany postrzegania procesów edukacyjnych, w tym przesunięcia akcentu z nauczenia na uczenie się; zagadnienia różnych kontekstów interpretowania pojęć: wiedza, umysł, świadomość i qualia; autorską teorię qualiów w edukacji uzasadniającą znaczenie poznawania bezpośredniego; różne koncepcje i zalety koncepcji konstruktywizmu edukacyjnego; nową rolę technologii medialnych w procesach uczenia się oraz koncepcję ZRSW.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Uczenie się jako konstruowanie wiedzy
    Podtytuł: Świadomość, qualia i technologie informacyjne
    Autor: Kąkolewicz Mariusz
    Wydawnictwo: UAM
    ISBN: 9788323223245
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 394
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.78 kg

    Recenzje