Ekonomia eksperymentalna
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)
Sugerowana cena
Nasza cena
37,89 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,53 zł
Pierwszy polski podręcznik ekonomii eksperymentalnej
- Czy ekonomia może posługiwać się metodą eksperymentalną
- Czy da się stworzyć prawdziwy rynek w laboratorium
- Czy można w efektywny i etyczny sposób eksperymentować na żywym organizmie
instytucji gospodarczych
Autorzy książki podkreślają, że odpowiedzi na te pytania są twierdzące, i zabierają czytelnika w świat ekonomii eksperymentalnej - intensywnie rozwijającej się dziedziny, która staje się niezbędnym narzędziem w ręku ekonomistów i praktyków biznesu.
Czytelnik znajdzie w publikacji wiele przykładów praktycznego zastosowania eksperymentów, m.in. w badaniach rynkowych, budowaniu zaangażowania pracowników czy planowaniu aukcji i przetargów.
Książka pomoże czytelnikowi:
- formułować pytania i hipotezy badawcze stosowne do weryfikacji eksperymentalnej,
- projektować scenariusze badań eksperymentalnych, zarówno laboratoryjnych, jak i terenowych,
- sprawnie prowadzić sesje eksperymentów,
- dokonywać poprawnej analizy statystycznej uzyskanych wyników,
- przygotowywać artykuły i prace oparte na badaniach eksperymentalnych.
Pracownicy naukowi i doktoranci dzięki książce z powodzeniem zastosują metodę eksperymentalną w badaniach i dydaktyce. Studenci poznają teoretyczny kontekst wyników eksperymentalnych. Badacze rynku, pracownicy consultingu i przedsiębiorcy odkryją nowe możliwości poszerzenia wiedzy o swoim środowisku biznesowym.
Wartościowym uzupełnieniem książki są materiały (plany badawcze, instrukcje, wzory dokumentów, linki, forum użytkowników i in.) dostępne na stronie internetowej lee.wne.uw.edu.pl/ksiazka
- Czy ekonomia może posługiwać się metodą eksperymentalną
- Czy da się stworzyć prawdziwy rynek w laboratorium
- Czy można w efektywny i etyczny sposób eksperymentować na żywym organizmie
instytucji gospodarczych
Autorzy książki podkreślają, że odpowiedzi na te pytania są twierdzące, i zabierają czytelnika w świat ekonomii eksperymentalnej - intensywnie rozwijającej się dziedziny, która staje się niezbędnym narzędziem w ręku ekonomistów i praktyków biznesu.
Czytelnik znajdzie w publikacji wiele przykładów praktycznego zastosowania eksperymentów, m.in. w badaniach rynkowych, budowaniu zaangażowania pracowników czy planowaniu aukcji i przetargów.
Książka pomoże czytelnikowi:
- formułować pytania i hipotezy badawcze stosowne do weryfikacji eksperymentalnej,
- projektować scenariusze badań eksperymentalnych, zarówno laboratoryjnych, jak i terenowych,
- sprawnie prowadzić sesje eksperymentów,
- dokonywać poprawnej analizy statystycznej uzyskanych wyników,
- przygotowywać artykuły i prace oparte na badaniach eksperymentalnych.
Pracownicy naukowi i doktoranci dzięki książce z powodzeniem zastosują metodę eksperymentalną w badaniach i dydaktyce. Studenci poznają teoretyczny kontekst wyników eksperymentalnych. Badacze rynku, pracownicy consultingu i przedsiębiorcy odkryją nowe możliwości poszerzenia wiedzy o swoim środowisku biznesowym.
Wartościowym uzupełnieniem książki są materiały (plany badawcze, instrukcje, wzory dokumentów, linki, forum użytkowników i in.) dostępne na stronie internetowej lee.wne.uw.edu.pl/ksiazka
Szczegóły
Autor: Michał Krawczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326437984
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia starzenia się i starości
Wydawnictwo Naukowe PWN
Różne oblicza starości
Badania neuropsychologiczne
Badania neuropsychologiczne
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Biologia Wybór Testów
MEDYK