Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym
Adam Marszałek
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
36,07 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem image), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa wizerunek dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie kreowanie wizerunku przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]
Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.
Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.
Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
Szczegóły
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377801895
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 442
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.67 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zachowania polityczne Tom 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
Domofon
W.A.B.
Jestem alkoholikiem
Świadectwa AA
Świadectwa AA
W drodze