Wokół wpływu społecznego
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
35,31 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
W Polsce wpływem społecznym zajmuje się sporo osób. Niektóre upodobały sobie studiowanie literatury na ten temat oraz pisanie na tej podstawie prac przeglądowych i teoretycznych. Inne, a takich jest więcej, prowadzą badania. Część z nich obserwuje tricki i taktyki stosowane przez najbardziej efektywnych praktyków wpływu społecznego, część bada te procesy poprzez symulacje komputerowe lub eksperymenty naturalne, są i tacy, którzy upodobali sobie badania laboratoryjne albo kwestionariuszowe. Niektórych z nas interesuje głównie kwestia przywództwa, innych lobbing, jeszcze innych mobbing. Część osób koncentruje się natomiast na językowych niuansach wpływu społecznego, technikach wpływu społecznego, reklamie czy sugestybilności.
Podczas jednego ze spotkań badaczy wpływu - konferencji ?Wokół wpływu społecznego" - narodziła się idea stworzenia spójnej treściowo i ciekawej merytorycznie zbiorowej monografii. Czytelnik trzyma ją właśnie w ręce. Książka składa się z czterech części. Pierwsza opisuje metody wywierania wpływu społecznego. Druga skupia się na analizach dezinformacji i zniekształceń pamięci dokonywanych z perspektywy wpływu społecznego. Kolejna, trzecia część, wiąże się z miejscem wywierania wpływu. Ostatnia dotyczy reklamy, która wydaje się dziś kwintesencją wpływu społecznego.
Szczegóły
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323333357
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 227
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Redakcja: Doliński Dariusz
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Koszmarna przesyłka
Siedmioróg
Osobista efektywność
BL Info
500 cudów świata
Publicat
Nazwy środków czynności w gwarach łęczycko-sieradzkich
Studium słowotwórczo-leksykalne
Studium słowotwórczo-leksykalne
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Usługi dla producentów i biznesu w przestrzeni wielkomiejskiej
Przykład Łodzi
Przykład Łodzi
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Między Erosem i Arete
Przyjaźń w etyce Platona i Arystotelesa
Przyjaźń w etyce Platona i Arystotelesa
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Świetliki
Wydawnictwo Warto
Komunikacja porozumienie obecność
Adam Marszałek