Panic Lab
Gigamic
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
35,63 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Pierwszy gracz rzuca czterema kośćmi. Od tego momentu wszyscy gracze grają jednocześnie:
- trzy kości określają kolor, kształt i wzór ameby, którą należy odnaleźć
- kość "laboratorium" wskazuje miejsce, z którego ameba uciekła oraz kierunek jej ucieczki
Aby znaleźć amebę wskazaną przez "kości koloru, kształtu i wzoru", gracze muszą zacząć poszukiwania od laboratorium wskazanego przez "kość laboratorium" i poruszać się w kierunku wskazanym przez strzałkę. Wygrywa osoba, która jako pierwsza dotknie odpowiedniego obrazka
z amebą (wszyscy gracze sprawdzają czy znaleziona została właściwa ameba). W nagrodę otrzymuje żeton zwycięstwa. Pierwsza osoba, która zdobędzie pięć żetonów zwycięstwa - wygrywa grę.
Błąd!
Zdarza się, że gracze się pomylą i wskazują niewłaściwe ameby. W takim przypadku sprawdza się poprawność i osoba, która źle wskazała amebę oddaje swój żeton zwycięstwa (jeśli nie posiada takiego, nie ponosi żadnej innej kary).
Otwory wentylacyjne
Ameby mogą się ukrywać prześlizgując się przez otwory wentylacyjne. Jeśli idąc drogą obraną przez amebę gracze natrafią na pole z otworem wentylacyjnym, wówczas przeskakują wszystkie pola pomiędzy tym otworem i następnym.
Laboratoria mutacyjne
Przechodząc przez laboratoria mutacyjne ameby zmieniają się:
- ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne koloru zmienia kolor
- ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne kształtu zmienia kształt
- ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne wzoru zmienia wzór
Ameby są bardzo delikatne i nie przeżyją więcej niż czterech mutacji! Jeśli ameba przechodzi przez czwarte laboratorium mutacyjne w tej samej kolejce, natychmiast znika. W takim przypadku aby wygrać należy dotknąć czwartego i zarazem ostatniego laboratorium mutacyjnego, przez które ameba przechodziła!
PUDEŁKO ZAWIERA:
25 kwadratowych obrazków
4 kości
30 żetonów zwycięstwa
instrukcja
Gatunek: gry dla dzieci
Rodzaj gry: inne
Liczba graczy: 2 - 10
Wiek graczy: od 8 lat
Czas gry: 10 - 30 min.
Szczegóły
Producent: Gigamic
Kod paskowy: 3421271400714
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Format: 10.0x14.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.21 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Moja pierwsza encyklopedia sztuki
Publicat
Pentago (2787)
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Egmont
Smart Anakonda
(00163)
Granna
Plansza Alfabet
Harmonia
Bajkoterapia
czyli bajki-pomagajki dla małych i dużych
czyli bajki-pomagajki dla małych i dużych
Nasza Księgarnia