Media i dziennikarstwo internetowe

Poltext
Media i dziennikarstwo internetowe
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
54,90 PLN
Nasza cena
36,92 PLN
Oszczędzasz 33%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził.  Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją.
Książka pojawia się w momencie fascynującym dla obserwatorów mediów, choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszłych dziennikarzy i redaktorów, blogerów, menedżerów społeczności, programistów i marketingowców spoczywać będzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pozwolą dziennikarstwu przebyć drogę z analogowego do w pełni cyfrowego świata.
W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Media i dziennikarstwo internetowe
    Autor: Olszański Leszek
    Wydawnictwo: Poltext
    ISBN: 9788375612486
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 328
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.52 kg

    Recenzje