Przewodnik po e-learningu
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
52,38 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a wyzwania związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji.
Szczególną uwagę autor poświęca:
zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych,
oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu,
projektowaniu treści szkoleniowych,
rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń,
usługom wsparcia procesów rozwojowych,
wyzwaniom związanym z inwestowaniem w e-learning.
Przedstawione tu zagadnienia uzupełnione są przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji.
Szczególną uwagę autor poświęca:
zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych,
oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu,
projektowaniu treści szkoleniowych,
rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń,
usługom wsparcia procesów rozwojowych,
wyzwaniom związanym z inwestowaniem w e-learning.
Przedstawione tu zagadnienia uzupełnione są przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.
Szczegóły
Autor: Hyla Marek
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326440052
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dobry Stalin
CZYTELNIK
Papież który zmienił świat
Wydawnictwo M
Husaria
Bellona
Księga życzeń i podziękowań
Buchmann
Historia dramaturgii włoskiej XX wieku
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kociewie serdeczne świata strony
Bernardinum
Encyklopedia Kosmos
Olesiejuk