Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących

Poltext
Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
40,90 PLN
Nasza cena
37,20 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,41 zł

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in. jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".
Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących
    Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
    Wydawnictwo: Poltext
    ISBN: 9788375612646
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 164
    Format: 15.0x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.27 kg

    Recenzje