Quo vaditis?
Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach
Aspra
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
48,57 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 32,46 zł
Tom 17. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka Quo vaditis Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach odpowiada przede wszystkim na pytanie o perspektywy nowej-starej dyscypliny naukowej nauki o mediach. Nie ulega wątpliwości, iż jest istotnym przyczynkiem do budowania tożsamości polskiego medioznawstwa. Ponadto skłania do integracji środowisko badaczy mediów, pochodzących przecież z różnych dyscyplin naukowych. Najważniejsze jednak jest to, iż niniejsze wydawnictwo stanowi ważny krok w drodze ku dookreśleniu terminologicznych, metodologicznych oraz teoretycznych podstaw nauk o mediach. A przecież to właśnie one stanowią o autonomiczności każdej dyscypliny naukowej.
prof. dr hab. Marek Jabłonowski (Uniwersytet Warszawski)
Zebrane w tomie teksty łączy silne powiązanie refleksji teoretycznej nad mediami masowymi z praktyką badawczą, różni zaś odwoływanie się do odmiennych perspektyw i dyscyplin naukowych. Autorzy skupiają uwagę na zagadnienia silnie zakorzenionych w nauce, np. pamięci kulturowej, konstruowaniu narracji czy psychologii perswazji, ale też podejmują zagadnienia zupełnie nowe, takie jak lokowanie produktu czy dziennikarstwo hybrydowe. Publikowane teksty dowodzą, że współczesne medioznawstwo musi rozwijać się w poprzek ustalonych podziałów i dyscyplin naukowych, korzystając z całego dorobku humanistyki i nauk społecznych. Badawcza eksploracja multimedialności wymaga interdyscyplinarnego podejścia. Taka jest i wydaje się, że powinna być logika rozwoju nauk o mediach.
prof. dr hab. Maciej Mrozowski (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej)
Kraj produkcji: Polska
Producent:
ASPRA-JR F.H.U.
Dedala 8/44
03-982 Warszawa (Polska)
tel: 602628855
email: oficyna@aspra.pl
Szczegóły
Podtytuł: Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375453904
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 310
Format: 16.6x23.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Redakcja: Gackowski Tomasz
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wyrażać niewyrażalne
Analiza językowo-stylistyczna tetralogii Jezus z Nazarethu Romana Brandstaettera
Analiza językowo-stylistyczna tetralogii Jezus z Nazarethu Romana Brandstaettera
Żydowski Instytut Historyczny
Wydawca i prawo
INICJAŁ
Nowe Formy i normy, czyli poprawna polszczyzna w praktyce
Wydawnictwo Naukowe PWN
Prawo mediów
Wolters Kluwer
Mediamorfozy
Aspra
Kreatywność językowa w reklamie
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego