Pomiar rentowności inwestycji marketingowych

Oficyna Ekonomiczna
Pomiar rentowności inwestycji marketingowych
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
71,00 PLN
Nasza cena
61,24 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania rezultatów tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2004
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Pomiar rentowności inwestycji marketingowych
    Autor: Lenskold James D.
    Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
    Kod paskowy: 9788389355485
    ISBN: 8389355485
    Tytuł oryginału: MARKETING ROI
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Klin Lidia, Gnypowa Bogumiła
    Języki: polski
    Rok wydania: 2004
    Ilość stron: 268
    Format: 16.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.48 kg

    Recenzje