Inwestorski marketing - mix
Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami.

C. H. Beck
Inwestorski marketing - mix
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
42,26 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji. Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji: niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej, ogłoszenia podziału akcji, ogłoszenia programu skupów akcji, ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie. Do najważniejszych zalet publikacji należą: interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego), tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego, porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar, przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach, oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej. () książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników. Prof. dr hab. Danuta Dziawgo Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.9x24.1
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Inwestorski marketing - mix
    Podtytuł: Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami.
    Autor: Mamcarz Katarzyna
    Wydawnictwo: C. H. Beck
    Seria: Finanse
    ISBN: 9788325542030
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 320
    Format: 16.9x24.1
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.53 kg

    Recenzje