Storytelling
Narracja w reklamie i biznesie

Saatchi
Storytelling
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
55,00 PLN
Nasza cena
37,95 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść? Jak opowiadać by wspierać markę? Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 18.5x24.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Storytelling
    Podtytuł: Narracja w reklamie i biznesie
    Autor: Fog Klaus, Budtz Christian, Munch Philip, Blanchette Stephen
    Wydawnictwo: Saatchi
    ISBN: 9788393239900
    Tytuł oryginału: Storytelling - branding i praksis
    Język oryginału: duński
    Tłumacz: Wasilewski Jacek, Brach Bartłomiej
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 246
    Format: 18.5x24.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.71 kg

    Recenzje