Innowacyjność przepis na sukces Model "od A do F"
Rebis
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
31,28 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model od A do F pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.
Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat
/Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe/
To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie
/Carlos Losada, ESADE Business School/
Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat
/Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe/
To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie
/Carlos Losada, ESADE Business School/
Szczegóły
Autor: Philip Kotler
Wydawnictwo: Rebis
Seria: Poradniki i podręczniki biznesowe
ISBN: 9788375108132
Tytuł oryginału: Winning at Innovation. The A-to-F Model
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Środa Jacek
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 298
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.63 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak być genialną dziewczyną
Book House
Czy Twoje dziecko ma zdrowy kręgosłup?
Bezpieczne ćwiczenia do stosowania w domu
Bezpieczne ćwiczenia do stosowania w domu
Studio Astropsychologii
Jak zostać kimś
Zielona Sowa
Logistyka produkcji. Teoria i praktyka
INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA