Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
46,08 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym – Daniel Kahnamen jest autorem przełomowej książki o działaniu ludzkiego umysłu. Bestseller w kategorii książek popularno-naukowych. Tutaj w oprawie twardej.
Czy ludzie są świadomymi autorami własnych wyborów i osądów? Czy mogą ufać własnemu myśleniu, zwłaszcza temu szybkiemu – intuicyjnemu i emocjonalnemu? Rozważniej jest na pewno zdać się na myślenie wolne, analityczne. A mimo to trudno uniknąć „pułapek myślenia”. Przytrafia się to nawet ekonomistom i nie sprzyja podejmowaniu trafnych decyzji…
Daniel Kahneman, psycholog, laureat Nagrody Banku Szwecji im. Alfreda Nobla w dziedzinie ekonomii, rozważa te zagadnienia i daje istotny wgląd w mechanizmy ludzkiego mózgu. Kahneman objaśnia działanie umysłu i opisuje, jak o naszym myśleniu wspólnie decydują dwa systemy: ten szybki, intuicyjny i emocjonalny oraz drugi, wolniejszy, działający w sposób bardziej logiczny. Kahneman odkrywa przed nami niezwykłe możliwości – ale też błędy i usterki – szybkiego myślenia, wskazując wszechogarniający wpływ intuicyjnych wrażeń na nasze myśli i zachowania.
Czy ludzie są świadomymi autorami własnych wyborów i osądów? Czy mogą ufać własnemu myśleniu, zwłaszcza temu szybkiemu – intuicyjnemu i emocjonalnemu? Rozważniej jest na pewno zdać się na myślenie wolne, analityczne. A mimo to trudno uniknąć „pułapek myślenia”. Przytrafia się to nawet ekonomistom i nie sprzyja podejmowaniu trafnych decyzji…
Daniel Kahneman, psycholog, laureat Nagrody Banku Szwecji im. Alfreda Nobla w dziedzinie ekonomii, rozważa te zagadnienia i daje istotny wgląd w mechanizmy ludzkiego mózgu. Kahneman objaśnia działanie umysłu i opisuje, jak o naszym myśleniu wspólnie decydują dwa systemy: ten szybki, intuicyjny i emocjonalny oraz drugi, wolniejszy, działający w sposób bardziej logiczny. Kahneman odkrywa przed nami niezwykłe możliwości – ale też błędy i usterki – szybkiego myślenia, wskazując wszechogarniający wpływ intuicyjnych wrażeń na nasze myśli i zachowania.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Media Rodzina Sp. z o.o.
Pasieka 24
61-657 Poznań (Polska)
tel: +48 61 8270850
email: wydawnictwo@mediarodzina.pl
Szczegóły
Autor: Daniel Kahneman
Wydawnictwo: Media Rodzina
ISBN: 9788372787873
Tytuł oryginału: Thinking, Fast and Slow
Tłumacz: Szymczak Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 672
Format: 15.0 x 21.0 cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.92 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia tłumu
Vis-a-Vis Etiuda
Zaczynamy pisać literki
Books And Fun
Korona Gór Polski / Compass
Compass