Marketing produktów żywnościowych

Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
Marketing produktów żywnościowych
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
15,79 PLN
Nasza cena
13,98 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 16.7x23.3
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing produktów żywnościowych
    Autor: Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
    Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
    Kod paskowy: 9788309016847
    ISBN: 8309016840
    Języki: polski
    Rok wydania: 2007
    Ilość stron: 180
    Format: 16.7x23.3
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.27 kg

    Recenzje