Prawo autorskie w administracji publicznej
Inwestycje
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
95,46 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Publikacja stanowi praktyczny przewodnik po zawiłościach ustawy o prawie autorskim.
Kompleksowo przedstawia szereg istotnych aspektów prawnych związanych z organizowaniem przez jednostki sektora finansów publicznych imprez masowych, podpisywaniem umów z autorami i wykonawcami, tworzeniem utworów przez pracowników, budową stron internetowych oraz projektowaniem materiałów promocyjnych czy przygotowywaniem przetargów. Autorka opisuje także różnice między inspiracją, plagiatem a opracowaniem, omawia problematykę dotyczącą utworów anonimowych i tzw. dzieł osieroconych, porusza zagadnienie odpowiedzialności za naruszenie prawa autorskiego.
Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na pytania: czy stare fotografie można wykorzystywać w działalności promocyjnej urzędu? czy wizerunek urzędnika można przedstawiać w materiałach promocyjno-informacyjnych? jak zgodnie z prawem rozpowszechniać utwory w Internecie? czy urząd może korzystać z prawa przedruku w Sieci? czy specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest chroniona przez prawo autorskie?
Opracowanie przeznaczone jest w szczególności dla pracowników działów prasowych, referatów prawnych, wydziałów zamówień publicznych oraz działów promocji i rozwoju.
Kompleksowo przedstawia szereg istotnych aspektów prawnych związanych z organizowaniem przez jednostki sektora finansów publicznych imprez masowych, podpisywaniem umów z autorami i wykonawcami, tworzeniem utworów przez pracowników, budową stron internetowych oraz projektowaniem materiałów promocyjnych czy przygotowywaniem przetargów. Autorka opisuje także różnice między inspiracją, plagiatem a opracowaniem, omawia problematykę dotyczącą utworów anonimowych i tzw. dzieł osieroconych, porusza zagadnienie odpowiedzialności za naruszenie prawa autorskiego.
Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na pytania: czy stare fotografie można wykorzystywać w działalności promocyjnej urzędu? czy wizerunek urzędnika można przedstawiać w materiałach promocyjno-informacyjnych? jak zgodnie z prawem rozpowszechniać utwory w Internecie? czy urząd może korzystać z prawa przedruku w Sieci? czy specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest chroniona przez prawo autorskie?
Opracowanie przeznaczone jest w szczególności dla pracowników działów prasowych, referatów prawnych, wydziałów zamówień publicznych oraz działów promocji i rozwoju.
Szczegóły
Podtytuł:
Autor: Monika Brzozowska
Wydawnictwo: Inwestycje
ISBN: 9788361188667
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 264
Oprawa: twarda
Waga: 0.56 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Atlas technik iniekcyjnych w leczeniu bólu Tom 1-3
Urban & Partner
Tort urodzinowy kapitana Kompasa
Pixi
Pixi
Inwestycje
Wyzwania moralne
Etyczne problemy prawa
Etyczne problemy prawa
Inwestycje
Niemcy - moją pasją
Inwestycje