Marketing przyszłości
Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Marketing przyszłości
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
66,00 PLN
Nasza cena
55,00 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Następuje stopniowe przesunięcie punktu ciężkości w funkcjonowaniu podmiotów z transakcji jednostkowych w kierunku budowy długookresowych i trwałych relacji z uczestnikami otoczenia. Przekłada się to na upodmiotowienie nabywcy, który staje się rzeczywistym centrum, punktem wyjścia działań przedsiębiorstw. Właściwie stosowane narzędzia marketingu są istotnym czynnikiem kształtowania zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstwa. Obecnie rynki zmieniają się w coraz szybszym tempie (i to w skali globalnej) i w tej nowej rzeczywistości muszą odnaleźć się zarówno firmy, jak i konsumenci. Przedsiębiorstwa pobudzane przez konkurencję oraz coraz bardziej wymagających nabywców starają się jak najlepiej dostosować do zmian w otoczeniu. Istnieje potrzeba zdobywania wiedzy, uwzględniania wielu czynników z różnych dziedzin.
Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części, do których należą:
1. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych.
2. Konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku.
3. Przedsiębiorstwo na globalnym rynku.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych istotnie wzbogacających dorobek badań dotyczących tego zakresu.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec

Spis treści


Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Oprawa: twarda
  • Tytuł: Marketing przyszłości
    Podtytuł: Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu

    Autor: Agnieszka Smalec
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    ISBN: 16406818
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 710
    Oprawa: twarda
    Waga: 0.00127 kg

    Recenzje