O zmianie. 10 idei HBR
ICAN Sp. z o.o.
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
61,31 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
70% menedżerów wprowadzających zmiany ponosi fiasko. Nie musisz do nich dołączać.
Zarządzanie zmianą to kompetencja, którą powinien posiadać dziś każdy menedżer poważnie podchodzący do swoich obowiązków i rozwoju zawodowego.
W jaki sposób skutecznie zarządzać zmianą w dynamicznej rzeczywistości biznesowej?
Skorzystaj ze sprawdzonych narzędzi przedstawionych w „O zmianie”.
Dowiedz się m.in.:
- Kiedy zmiana jest niezbędna, a kiedy należy się z nią wstrzymać?
- W jaki sposób wprowadzać zmiany metodą perswazji?
- Jakie błędy najczęściej popełniają menedżerowie, którym zależy na zmianie w przedsiębiorstwie?
- Co robić, by zmniejszyć opór pracowników przed zmianą?
- Dlaczego implementacja zmian jest konieczna w okresie rozwoju firmy?
- Jakie kroki powinien podjąć lider, który chce zmienić organizację? Poznaj 8 podstawowych posunięć!
Zarządzanie zmianą to kompetencja, którą powinien posiadać dziś każdy menedżer poważnie podchodzący do swoich obowiązków i rozwoju zawodowego.
W jaki sposób skutecznie zarządzać zmianą w dynamicznej rzeczywistości biznesowej?
Skorzystaj ze sprawdzonych narzędzi przedstawionych w „O zmianie”.
Dowiedz się m.in.:
- Kiedy zmiana jest niezbędna, a kiedy należy się z nią wstrzymać?
- W jaki sposób wprowadzać zmiany metodą perswazji?
- Jakie błędy najczęściej popełniają menedżerowie, którym zależy na zmianie w przedsiębiorstwie?
- Co robić, by zmniejszyć opór pracowników przed zmianą?
- Dlaczego implementacja zmian jest konieczna w okresie rozwoju firmy?
- Jakie kroki powinien podjąć lider, który chce zmienić organizację? Poznaj 8 podstawowych posunięć!
Szczegóły
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: ICAN Sp. z o.o.
ISBN: 9788393205431
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 240
Format: 14x21 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.358 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego
Zysk i S-ka
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 2 Motywacja i uczenie się
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wprowadzanie zmiany w organizacji
Teoria w praktyce
Teoria w praktyce
Wydawnictwo Naukowe PWN