100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne

Top Mark Centre
100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
79,42 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W ostatnich latach grafika rozwija się w porażająco szybkim tempie. Mało tego, jest wszędzie, z mniejszymi bądź większymi formami graficznymi spotykamy się na każdym kroku. Idąc ulicą mijamy kolorowe plakaty, jadąc samochodem naszą uwagę przyciągają wielkie bilboardy, zaglądając do internetu naszym oczom pokazują się coraz to ciekawsze graficznie strony... Ale punkt wyjścia jest inny. W pierwszym rozdziale publikacji autorki zajmują się...książką. Nazywają ją „laboratorium dla pisarzy, artystów, projektantów i typografów”. I choć media elektroniczne wypierają czysty druk, on ciągle istnieje i jest podstawą dla wszelkiej grafiki. Autorzy „100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne” wybierają te idee, które według nich miały największy wpływ na rozwój grafiki. Piszą o formach, kompozycjach, wpływach innych sztuk na projektowanie graficzne, a także o tym, czym jest grafika dzisiaj i jak się ją wykorzystuje.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 21x26.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
  • Tytuł: 100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne
    Autor: Steven Heller, Veronique Vienne
    Wydawnictwo: Top Mark Centre
    ISBN: 9788392589075
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 216
    Format: 21x26.5 cm
    Oprawa: oprawa broszurowa
    Waga: 0.913 kg

    Recenzje