Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy

PWE
Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
58,19 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2001
  • Format: 16x23cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy
    Autor: Garbarski Lechosław, Rutkowski Ireneusz, Wrzosek Wojciech
    Wydawnictwo: PWE
    Kod paskowy: 9788320813180
    ISBN: 8320813182
    Języki: polski
    Rok wydania: 2001
    Ilość stron: 689
    Format: 16x23cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.95 kg

    Recenzje