22 niezmienne prawa marketingu

PWE
22 niezmienne prawa marketingu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
14,20 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: marketing jest walką na percepcje, lepiej być pierwszym niż lepszym, jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny, trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć, dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej, sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski. Autorzy podają w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2000
  • Format: 15x21cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: 22 niezmienne prawa marketingu
    Autor: Ries Al., Trout Jack
    Wydawnictwo: PWE
    Seria: Marketing bez tajemnic
    Kod paskowy: 9788320812848
    ISBN: 8320812844
    Tytuł oryginału: THE 22 IMMUTABLE LAWS OF MARKETING
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Ehrlich Andrzej
    Języki: polski
    Rok wydania: 2000
    Ilość stron: 172
    Format: 15x21cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.22 kg

    Recenzje