Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD

Bellona
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-05-20)
Sugerowana cena
25,00 PLN
Nasza cena
24,59 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 15,55 zł

W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."

Szczegóły

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.5x20.5 cm
  • Oprawa: oprawa twarda
  • Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
    Autor: Matt Haig
    Wydawnictwo: Bellona
    ISBN: 9788360339473
    Rok wydania: 2009
    Ilość stron: 2
    Format: 14.5x20.5 cm
    Oprawa: oprawa twarda
    Waga: 0.07 kg

    Recenzje