Upadek reklamy i wzlot public relations

PWE
Upadek reklamy i wzlot public relations
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
41,00 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W swojej najnowszej książce Al Ries i Laura Ries -- znani specjaliści z dziedziny marketingu -- nakłaniają do odejścia od reklamy jako głównego narzędzia marketingu na rzecz public relations. Bardzo długo reklama była pierwszoplanowym sposobem dotarcia do klienta i na nią przeznaczono największe środki. Ta era już się kończy. Teraz główny nacisk trzeba położyć na narzędzia z zakresu public relations, a reklamę stosować tylko pomocniczo. Pierwsze trzy części książki dotyczą: powodów spadku znaczenia reklamy, rosnącego znaczenia public relations i nowej roli reklamy w tej zmieniającej się sytuacji. W części czwartej zostały pokazane różnice między reklamą a public relations, a w piątej autorzy radzą, jak godzić reklamę z public relations i przygotowywać kampanie z

Szczegóły

  • Rok wydania: 2004
  • Format: 14x20cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Upadek reklamy i wzlot public relations
    Autor: Ries Al. I Laura
    Wydawnictwo: PWE
    Kod paskowy: 9788320815139
    ISBN: 8320815134
    Tytuł oryginału: THE FALL OF ADVERTISING AND THE RISE OF PR
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Ciszewska Mariola
    Języki: polski
    Rok wydania: 2004
    Ilość stron: 288
    Format: 14x20cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.37 kg

    Recenzje