Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
14,82 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
W książce przedstawiono zróżnicowanie kulturowe społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem ich zachowań konsumenckich. Wyróżniono czynniki kulturowe,które w większym lub mniejszym stopniu wpływają na podejmowanie decyzji nabywczych. Dokonano tego na przykładzie badań przeprowadzonych w ośmiu krajach europejskich, tj. Czechach, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Portugalii oraz Wielkiej Brytanii.
Szczegóły
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 9788374175319
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 382
Oprawa: broszura
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Szara mysz z chaty na skraju wspomnień
Mimochodem
Koty, psy, myszy
Alegoria