Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
20,00 PLN
Nasza cena
14,82 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W książce przedstawiono zróżnicowanie kulturowe społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem ich zachowań konsumenckich. Wyróżniono czynniki kulturowe,które w większym lub mniejszym stopniu wpływają na podejmowanie decyzji nabywczych. Dokonano tego na przykładzie badań przeprowadzonych w ośmiu krajach europejskich, tj. Czechach, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Portugalii oraz Wielkiej Brytanii.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Oprawa: broszura
  • Tytuł: Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
    Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
    Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    ISBN: 9788374175319
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 382
    Oprawa: broszura

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: