Poetyka telewizyjnych programów porannych
między inforamcją, tabloidem i autopromocją
Scholar
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
21,27 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 19,59 zł
Niesłabnąca od lat popularność telewizji śniadaniowej skłania do analizy programów porannych i przyczyn ich wysokiej oglądalności. Telewizja śniadaniowa w Polsce reprezentuje nową erę w historii telewizji: przenikanie się kultur, symboliczne uproszczenie dyskursu społecznego, mediatyzację wydarzeń i ludzi, współistnienie z reklamą. Jej konstrukcja formalna oraz poetyka stoją w sprzeczności z tradycyjnym wykorzystaniem gatunkowości jako podstawy kreowania przekazu telewizyjnego. Równocześnie klasyczne teorie oddziaływania mediów tracą na znaczeniu na rzecz teorii krytycznych zarówno w odniesieniu do telewizji, jak i samej widowni.
Autor twierdzi, że telewizja śniadaniowa jest postgatunkiem, czyli nową formą współczesnych mediów. Potwierdzenie tej tezy jest głównym celem książki.
Szczegóły
Podtytuł: między inforamcją, tabloidem i autopromocją
Autor: Marcin Sanakiewicz
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788373836174
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 136
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rozwój i zarządzanie strukturami klastrowymi w regionie
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Socjologia płci
Płeć w ujęciu globalnym.
Płeć w ujęciu globalnym.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Słownik pedagogiki specjalnej
Wydawnictwo Naukowe PWN
Słownik gwar przestępczych
Mireki