Mapy recepcji reklamy

PWE
Mapy recepcji reklamy
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
40,86 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Mapy recepcji reklamy
    Autor: Grzegorczyk Adam
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320820782
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 212
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.38 kg

    Recenzje