Public Relations
Strategie firm międzynarodowych w Polsce

PWE
Public Relations
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
30,00 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzie public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami PR. Omówiono w niej:
* istotę PR jako procesu komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem,
* zarządzanie PR,
* cele PR oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania,
* formy oraz zakres narzędzi PR stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii o psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2005
  • Format: 15x21cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Public Relations
    Podtytuł: Strategie firm międzynarodowych w Polsce
    Autor: Żbikowska Agnieszka
    Wydawnictwo: PWE
    Kod paskowy: 9788320815597
    ISBN: 8320815592
    Języki: polski
    Rok wydania: 2005
    Ilość stron: 176
    Format: 15x21cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.23 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: