To ja zabrałem Twój ser
Studio Emka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
25,43 PLN
Oszczędzasz 35%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Co byś zrobił, gdybyś był myszą uwięzioną w labiryncie i pozbawioną sera
Ponad dziesięć lat temu bestsellerowa przypowieść Kto zabrał mój ser Spencera Johnsona proponowała taką odpowiedź: akceptuj zmiany jako nieuchronną rzecz, na którą nie masz wpływu; nie marnuj czasu na deliberowanie, dlaczego jest tak, jak jest; myśl i ruszaj na poszukiwanie sera.
Jednak w takich sferach jak innowacyjność, przedsiębiorczość, kreatywność, przywództwo - a także rozwój osobisty sukces zależy od umiejętności przekraczania granic, zmieniania warunków i postępowania według własnych zasad. Z tą myślą Deepak Malhotra przedstawia diametralnie różną odpowiedź na to pytanie.
Opowiada inspirująca historię trzech niezwykłych i żądnych przygód myszy: Maksa, Zeta i Wielkiego. One nie akceptowały rzeczywistości takiej, jaką zastały. Obserwując ich przypadki, odkrywamy, że każdy z nas zamiast ślepo pędzić za serem, może wyjść z przysłowiowego (swego) labiryntu i odważyć się żyć i działać wedle swoich zasad, wedle własnego pomysłu.
W sytuacji, w której istnieją ustalone praktyki, zasady i duże wymagania stawiane przez innych, nie potrafimy zapanować nad własnym losem i stawić czoła przeszkodom, które napotykamy Przypowieść zawarta w książce To ja zabrałem twój ser przypomina, że jesteśmy w stanie tworzyć nowe warunki. Takie, jakie nam odpowiadają. Najpierw jednak musimy zerwać z głęboko zakorzenionym przekonaniem, że jesteśmy myszami w czyimś labiryncie. Jak tłumaczy Zet: problem nie polega na tym, że mysz jest w labiryncie, ale na tym, że labirynt jest w myszy.
Szczegóły
Autor: Deepak Malhotra
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788363773205
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 116
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.27 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inteligencja emocjonalna w praktyce
Media Rodzina
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi
Studio Emka
Psychologia zmiany w życiu i biznesie
MT Biznes