Współczesne media
Język mediów
UMCS
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
40,57 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują. Odpowiedzią na nie jest analiza właściwego mediom na początku XXI wieku sposobu uporządkowania myśli, obrazów i słów, a także łączonego z nimi wartościowania. W publikacji, którą proponujemy Czytelnikowi, zagadnienie języka mediów zostało rozwinięte zarówno przez rozważania o charakterze teoretycznym, dotyczącym zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych do opisu języka mediów, jak i dzięki przedstawieniu studium przypadku, analizy konkretnego przykładu tekstu medialnego.
Szczegóły
Podtytuł: Język mediów
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842614
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 500
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.94 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Strategie dziennikarzy i ich rozmówców
w medialnym dyskursie publicznym
w medialnym dyskursie publicznym
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego