Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego

Difin
Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
78,00 PLN
Nasza cena
77,23 PLN
Oszczędzasz 1%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski: Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść. dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński: (...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.0x23.0
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego
    Autor: Małgorzata Molęda-Zdziech
    Wydawnictwo: Difin
    ISBN: 9788376417981
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 444
    Format: 16.0x23.0
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.68 kg

    Recenzje