Jak napisać i wydać książkę
Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego
Poligraf
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
17,17 PLN
Oszczędzasz 32%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!
To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją. Z poradnika dowiemy się:
- Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania?
- Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji?
- Jak napisać i wydać dobrą książkę?
- Jaka jest siła w Public Relations?
- Jak stać się uznanym ekspertem?
- Jak przyśpieszyć i zwiększyć szansę na sukces?
"Wraz z wydaniem własnej książki How to Start a Small Business in Canada moja liczba klientów pokaźnie wzrosła. Wiele cennych i efektywnych wskazówek w czasie procesu powstawania książki zawdzięczam mojemu coachowi, Pani Tallar."
Tariq Nadeem
"Chciałbym mieć tę wiedzę i takie wskazówki kilkanaście lat temu, kiedy stawiałem pierwsze kroki jako autor i tak długo tylko marzyłem o tym, by wydać moją książkę."
Mariusz Bober
"Książkę pani Tallar 'Jak napisać i wydać książkę' przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Autorka wykazuje znakomitą znajomość tematu. Cenne informacje są przekazane w zwięzły, logiczny i obrazowy sposób. Entuzjazm i pozytywna energia autorki są taką inspiracją, iż czytając ten poradnik odczułam rosnące przeświadczenie, że ja też może jestem w stanie coś napisać i zaistnieć na rynku. Lektura jest pożyteczna dla każdego."
Maria Kasina
Grażyna Grace Tallar - autorka wielu książek i artykułów publikowanych na kilku kontynentach, Managing Editor Storyalis III - Antologii pisarzy ontaryjskich, redaktor merytoryczny, szef kontentu, dziennikarka. Konsultant biznesowy, projektantka nowoczesnego systemu zatrudniania 3D Recruiting oraz międzynarodowy ekspert i coach w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, Self-PR oraz wystąpień publicznych. Jej podręczniki są wykorzystywane jako materiały w Humber College Canada. Absolwentka UW oraz montrealskiego uniwersytetu McGill.
Nie spotkałam nawet jednego autora, który by żałował, że napisał książkę!
To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją. Z poradnika dowiemy się:
- Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania?
- Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji?
- Jak napisać i wydać dobrą książkę?
- Jaka jest siła w Public Relations?
- Jak stać się uznanym ekspertem?
- Jak przyśpieszyć i zwiększyć szansę na sukces?
"Wraz z wydaniem własnej książki How to Start a Small Business in Canada moja liczba klientów pokaźnie wzrosła. Wiele cennych i efektywnych wskazówek w czasie procesu powstawania książki zawdzięczam mojemu coachowi, Pani Tallar."
Tariq Nadeem
"Chciałbym mieć tę wiedzę i takie wskazówki kilkanaście lat temu, kiedy stawiałem pierwsze kroki jako autor i tak długo tylko marzyłem o tym, by wydać moją książkę."
Mariusz Bober
"Książkę pani Tallar 'Jak napisać i wydać książkę' przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Autorka wykazuje znakomitą znajomość tematu. Cenne informacje są przekazane w zwięzły, logiczny i obrazowy sposób. Entuzjazm i pozytywna energia autorki są taką inspiracją, iż czytając ten poradnik odczułam rosnące przeświadczenie, że ja też może jestem w stanie coś napisać i zaistnieć na rynku. Lektura jest pożyteczna dla każdego."
Maria Kasina
Grażyna Grace Tallar - autorka wielu książek i artykułów publikowanych na kilku kontynentach, Managing Editor Storyalis III - Antologii pisarzy ontaryjskich, redaktor merytoryczny, szef kontentu, dziennikarka. Konsultant biznesowy, projektantka nowoczesnego systemu zatrudniania 3D Recruiting oraz międzynarodowy ekspert i coach w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, Self-PR oraz wystąpień publicznych. Jej podręczniki są wykorzystywane jako materiały w Humber College Canada. Absolwentka UW oraz montrealskiego uniwersytetu McGill.
Nie spotkałam nawet jednego autora, który by żałował, że napisał książkę!
Szczegóły
Podtytuł: Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego
Autor: Grażyna Grace Tallar
Wydawnictwo: Poligraf
ISBN: 9788378561002
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 112
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.145 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Medytacja buddyjskiego mnicha
Życzliwość, która wraca
Życzliwość, która wraca
Studio Astropsychologii
Buddyjska sztuka znikania
Jak wznieść się ponad problemy
Jak wznieść się ponad problemy
Studio Astropsychologii