Wysokie Napięcie
Wiek: 12+
Rebel
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
117,97 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Zbijanie kokosów na elektryczności? Co za świetny pomysł!
Czy powinienem używać węgla lub oleju do wytwarzania prądu w tradycyjny sposób?A może te zasoby wyczerpią się w przyszłości? A może przyszłość leży w spalaniu śmieci? Z pewnością energia jądrowa jest bardzo zachęcająca. Jeśli tylko rząd zatroszczy się o składowanie odpadów atomowych przyniesie to spory zysk.
Oczywiście możesz używać bardziej ekologicznych źródeł energii i być niezależnym od zasobów. Ale czy takie rozwiązanie będzie wystarczająco wydajne, aby zaspokoić wszystkich klientów?
No i nie zapomnij o rywalach. Konkurencja nie śpi. Analizuj jakie elektrownie budują, jakie miasta mają w zasięgu, od jakich zasobów zależy ich sukces i jakimi nowymi elektrowniami się interesują.
W trakcie gry licytuje się elektrownie (np. atomowe, wiatrowe, itp.), których następnie używa się do podłączania miast do swojej sieci energetycznej. Niektóre rodzaje elektrowni wymagają specyficznych surowców (np. węgla, uranu), których ceny i dostępność zmienia się dynamicznie na rynku.
Zwycięzcą zostaje osoba, która podłączyła do swojej sieci i zaopatruje w energię największą liczbę miast.
Zawartość gry:
- dwustronna plansza (USA / Niemcy)
- 43 karty elektrowni
- ponad 200 drewnianych znaczników
- pieniądze używane w grze
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 6
Wiek: 12+
Czas rozgrywki: około 120 minut
Czy powinienem używać węgla lub oleju do wytwarzania prądu w tradycyjny sposób?A może te zasoby wyczerpią się w przyszłości? A może przyszłość leży w spalaniu śmieci? Z pewnością energia jądrowa jest bardzo zachęcająca. Jeśli tylko rząd zatroszczy się o składowanie odpadów atomowych przyniesie to spory zysk.
Oczywiście możesz używać bardziej ekologicznych źródeł energii i być niezależnym od zasobów. Ale czy takie rozwiązanie będzie wystarczająco wydajne, aby zaspokoić wszystkich klientów?
No i nie zapomnij o rywalach. Konkurencja nie śpi. Analizuj jakie elektrownie budują, jakie miasta mają w zasięgu, od jakich zasobów zależy ich sukces i jakimi nowymi elektrowniami się interesują.
W trakcie gry licytuje się elektrownie (np. atomowe, wiatrowe, itp.), których następnie używa się do podłączania miast do swojej sieci energetycznej. Niektóre rodzaje elektrowni wymagają specyficznych surowców (np. węgla, uranu), których ceny i dostępność zmienia się dynamicznie na rynku.
Zwycięzcą zostaje osoba, która podłączyła do swojej sieci i zaopatruje w energię największą liczbę miast.
Zawartość gry:
- dwustronna plansza (USA / Niemcy)
- 43 karty elektrowni
- ponad 200 drewnianych znaczników
- pieniądze używane w grze
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 6
Wiek: 12+
Czas rozgrywki: około 120 minut
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 12+
Autor: Friedemann Friese
Producent: Rebel
Kod paskowy: 5908445421013
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Format: 27.0x37.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 1.25 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kicia Kocia jest chora
Media Rodzina
Kicia Kocia w kosmosie
Media Rodzina
Catan (1205)
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Galakta
Wiarusi
Wiek: 14+
Wiek: 14+
Rebel