100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Helion
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
38,31 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci W jaki sposób podejmują decyzje Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów! Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów. Jak przykuwać uwagę na stronie WWW Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
    Autor: Weinschenk Susan
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788324662838
    Tytuł oryginału: 100 Things Every Designer Needs to Know About People
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Kaczmarek Daniel
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 244
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.6 kg

    Recenzje