Kultura-media-etyka.
Monografie. Tom X

Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Kultura-media-etyka.
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
73,50 PLN
Nasza cena
56,09 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 48,08 zł

Monografia "Kultura-media-etyka. Media w perspektywie etycznej i kulturowej w kontekście rewolucji teleinformatycznej" wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji, coraz częściej określanej mianem "społeczeństwa informacyjnego", "społeczeństwa opartego na wiedzy" czy też "społeczeństwa ponowoczesnego". Problemy te są konsekwencją dynamicznych przemian zachodzących w obszarze komunikacji, których skutkiem są przeobrażenia w sferze kultury. Asumptem do przygotowania tej publikacji była coraz wyraźniej rysująca się konieczność odświeżenia (uaktualnienia) humanistycznej refleksji nad gwałtownymi zmianami towarzyszącymi rewolucji teleinformatycznej. Autorzy mają nadzieję, że pozycja ta stanowić będzie przyczynek do szerszej dyskusji na temat skali, w jakiej rewolucja ta zmienia znany nam świat, oparty na pewnych fundamentach kulturowych. Czy zmiany te są na tyle głębokie, aby przekonstruować kulturowo-etyczne podwaliny cywilizacji? A jeśli tak, to czy dotychczasowe koncepcje etyczne, kulturowe okażą się przydatne obecnym oraz przyszłym społeczeństwom? Odpowiedzi na te i inne pytania starają się Państwu udzielić autorzy prezentowanych tekstów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Kultura-media-etyka.
    Podtytuł: Monografie. Tom X
    Wydawnictwo: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
    ISBN: 9788376542041
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 288
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.51 kg

    Recenzje