Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach
Uwarunkowania wyboru ? kluczowe zagadnienia

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
3,45 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W gospodarce opartej na wiedzy szczególną rolę pełni rynek nowych technologii. Chociaż procesy komercjalizacji technologii są zjawiskiem powszechnym w dynamicznym świecie cywilizacji informacyjnej, to zarządzanie tymi procesami jest skomplikowane, trudne i nierzadko oparte na intuicji. Książka Edyty Gwardy-Gruszczyńskiej jest istotnym krokiem w kierunku lepszego zrozumienia tych procesów, co jest warunkiem sprawnego zarządzania nimi, a co za tym idzie - rozwoju gospodarczego.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.7x24.4
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach
    Podtytuł: Uwarunkowania wyboru ? kluczowe zagadnienia
    Autor: Gwarda-Gruszczyńska Edyta
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    ISBN: 9788375258752
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 371
    Format: 16.7x24.4
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.63 kg

    Recenzje