Marketing w turystyce

Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing w turystyce
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
26,10 PLN
Nasza cena
22,50 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Głównym celem pracy jest pokazanie zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym. Umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2004
  • Format: 14x
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing w turystyce
    Autor: Jerzy Altkorn
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Kod paskowy: 978830111295001
    ISBN: 8301112956
    Języki: polski
    Rok wydania: 2004
    Ilość stron: 203
    Format: 14x
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.257 kg

    Recenzje