Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu
Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
28,25 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.
Sanders zachęca do tego, aby:
traktować klientów jak partnerów,
tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,
skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,
powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,
zmniejszać rotację pracowników,
budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,
dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.
Szczegóły
Podtytuł: Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników
Autor: Sanders Dan J.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326444937
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 212
Format: 14.5x21.0
Oprawa: Twarda
Waga: 0.33 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wesele
(Audiobook)
Biblios
Tajemniczy ogród Lektura z opracowaniem + audiobook
Zielona Sowa
Dżuma
(Audiobook)
Aleksandria
Tydzień po tygodniu do matury Chemia
Zielona Sowa
Tydzień po tygodniu do matury Biologia
Zielona Sowa
Bez rąk bez nóg bez ograniczeń! (audiobook)
Aetos Media