Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Zastosowanie i oddziaływanie

CeDeWu
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
61,01 PLN
Nasza cena
53,98 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na: istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym, realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie, metodach badania skuteczności reklamy, omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej, szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
    Podtytuł: Zastosowanie i oddziaływanie
    Autor: Makowski Michał
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375565614
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 348
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.57 kg

    Recenzje