Biznes na Facebooku i nie tylko
Praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych

Nieoczywiste
Biznes na Facebooku i nie tylko
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
42,26 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: ? rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, ? marketing i PR w mediach społecznościowych, ? reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, ? prowadzenie dobrego fanpage?a na Facebooku, ? konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, ? sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, ? metody promocji w społecznościach profesjonalistów, ? marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, ? prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, ? badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, ? zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, ? prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Biznes na Facebooku i nie tylko
    Podtytuł: Praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych
    Autor: Bonek Tomasz, Smaga Marta
    Wydawnictwo: Nieoczywiste
    ISBN: 9788326443879
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 180
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.307 kg

    Recenzje