Biznes na Facebooku i nie tylko
Praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych
Nieoczywiste
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
42,26 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
? rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
? marketing i PR w mediach społecznościowych,
? reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
? prowadzenie dobrego fanpage?a na Facebooku,
? konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
? sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
? metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
? marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
? prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
? badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
? zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
? prawo autorskie a publikacje w internecie.
To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.
Szczegóły
Podtytuł: Praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych
Autor: Bonek Tomasz, Smaga Marta
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326443879
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 180
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.307 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Suicydologia
LexisNexis
Zarządzanie wynagrodzeniami
Wolters Kluwer
Prawny system postępowania z nieletnimi w Polsce
Wolters Kluwer
Socjologia kultury
Kultury i społeczeństwa w zmieniającym się świecie
Kultury i społeczeństwa w zmieniającym się świecie
Wydawnictwo Naukowe PWN