Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Helion
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
26,01 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Towar dobrze podany to towar sprzedany! Czym jest merchandising Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak robią to najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
    Autor: Binsztok Aleksander, Zuzański Tymoteusz
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788324673223
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 196
    Format: 14.0x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.24 kg

    Recenzje