Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne
2013
WSiP
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
64,75 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,89 zł
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
Autorzy podręcznika wsparli wiedzę licznymi przykładami i ćwiczeniami, aby nauczyć kandydatów do zawodu stosowania teorii w praktyce.
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
Autorzy podręcznika wsparli wiedzę licznymi przykładami i ćwiczeniami, aby nauczyć kandydatów do zawodu stosowania teorii w praktyce.
Szczegóły
Podtytuł: 2013
Autor: Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302136085
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
MEN: 2013
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Rok wydania: 2013
Oprawa: miękka