Pracownik call center
Ekonomik
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
20,76 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 15,76 zł
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).
Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.
Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.
Szczegóły
Autor: Amelia Marczyńska
Wydawnictwo: Ekonomik
Seria: Zawodowcy
ISBN: 9788377350065
Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka