Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych
UMCS
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
45,16 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,66 zł
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.
Szczegóły
Autor: Radosław Mącik
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377843666
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 358
Oprawa: Miękka