Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

Słowa i Myśli
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
29,72 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są strzałem w kolano budują coraz większą ich potęgę. Myślisz stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie tylko produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.

Brand persona, przeżyj to sam, wywiad "dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 21.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
    Autor: Grzegorz Kosson
    Wydawnictwo: Słowa i Myśli
    ISBN: 9788363566098
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 152
    Format: 21.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.346 kg

    Recenzje