Efekt wirusowy w biznesie
Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

MT Biznes
Efekt wirusowy w biznesie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,90 PLN
Nasza cena
29,54 PLN
Oszczędzasz 35%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych - Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy - I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika The New York Times trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta. W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.1x21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Efekt wirusowy w biznesie
    Podtytuł: Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
    Autor: Berger Jonah
    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 9788377466247
    Tytuł oryginału: Contagious. Why Things Catch On
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 232
    Format: 14.1x21.8cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje