Technologia w e-commerce
Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
26,07 PLN
Oszczędzasz 63%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
E-handel w pytaniach i odpowiedziach. Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie. Technologia w e-commerce wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!
Szczegóły
Podtytuł: Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324675418
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 480
Format: 234 x 22 x 157 mm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.87 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nieznośna lekkość bytu
W.A.B.
Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament
Onepress
E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse
Wydawnictwo Naukowe PWN