Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

UMCS
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
41,30 PLN
Nasza cena
37,50 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,04 zł

Okres kampanii wyborczych jest szczególnym momentem dla każdego systemu politycznego, a tym bardziej dla podmiotów politycznych w nich uczestniczących. Aktorzy polityczni - politycy oraz partie polityczne podczas kampanii wyborczych - wykorzystują niemalże wszystkie narzędzia marketingu politycznego i public relations, aby osiągnąć sukces wyborczy. Każda kampania ma swoją specyfikę, która rzutuje na przebieg rywalizacji. W zależności od uwarunkowań prawnych, politycznych, ekonomicznych czy społecznych organizacja kampanii wyborczych z upływem lat zmienia swój charakter. Za wzór do naśladowania wskazuje się często Stany Zjednoczone, gdzie wykorzystuje się nowe elementy i narzędzia marketingu wyborczego. Strategie i techniki marketingu wyborczego stosuje każdy kandydat i każda partia - mniej lub bardziej świadomie i z różnym efektem. Ale każda kampania wyborcza posiada własną logikę i dynamikę rozwoju, która warta jest jej zbadania. Celem publikacji jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii, marketing wyborczy, media, a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788377843642
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 252
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.49 kg

    Recenzje